
Dit is een hele interessante site voor de muziekliefhebber. Leuk dat ze iedere keer met een nummer komen waarvan ze denken dat het wel bij jouw smaak past.
Ik download echter nooit muziek,alleen toen ik net die i-pod had en heb toen zo zitten stuntelen met limewire dat ik de moed opgegeven heb. Ik luister wel naar de radio, die heb ik overdag als ik thuis ben als eerste aanstaan en ook in de auto kan ik niet zonder muziek, als is het alleen al omdat mijn auto zo verschrikkelijk rammelt dat de muziek die herrie moet overstemmen...Mijn ipod is inmiddels bij mijn dochter in Maastricht beland, maar zo gauw ik hem weer in beeld krijg, ga ik er nog een keertje mee aan de slag!
Ik kan hier echter niet zo gauw een bibliotheektoepassing voor verzinnen.

De laatste loodjes zie ik! Leuke stukjes! Nog 3 'dingen' en dan ben je er.
BeantwoordenVerwijderen