maandag 16 november 2009

#21 aquabrowser


Een bibliotheek die ieder personeeslid de cursus 23 dingen laat volgen, kan natuurlijk niet achterblijven met een aquabrowser, want dat is toch waar web 2.0 over gaat; het delen van gegevens en dat is toch een speerpunt voor de bibliotheek dacht ik zo...
Een flinke stap verder in de dienstverlening naar de klant, een ontzettend goede site van OBA met vele mogelijkheden voor klanten in alle leeftijdsgroepen, zelfs een totale engelstalige vertaling van de site.
Ik snap ook wel dat wij een heel stuk kleiner zijn dan de bibliotheek van Amsterdam, maar ik ben er wel een beetje jaloers op als ik hun catalogus met die van ons vergelijk....misschien dat we Sinterklaas heel lief aan kunnen kijken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten