Ik had echt geen idee dat zoiets bestond, lijkt me erg handig voor de input van nieuwsbrieven,
werkgroepen e.d. Misschien ook voor de input van de ideeƫnbus, hier kunnen dan de betreffende domeinspecialisten hun specifiek onderwerp eruit halen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten