vrijdag 30 oktober 2009

# 14 chatten


Een hele enkele keer chat ik wel eens als ik op hyves ben en een vriendin is toevallig online, maar dan vind ik het al gauw lastig om af te breken want ik vind dat niet zo'n prettige manier van communiceren, dikwijls gaat het helemaal nergens over. Mijn kinderen doen het echter vrij veel, maken volop gebruik van msn om iets af te spreken. Vaak zeggen ze, ik weet het nog niet wat ze doen want ze zijn niet online; ik zeg dan meestal dat er ook nog zoiets bestaat als een telefoon...
Kortom het is niet mijn ding.
Ik ben benieuwd hoevaak er gechat wordt met @lladin, het zijn dikwijls toch wat lastigere vragen, dat vergt toch ook tijd om het uit te zoeken. Dus het is alleen handig als je je antwoord snel kunt vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten