zondag 25 oktober 2009

# 12 twitter

Ik had al meteen met twitter; niet mijn ding. Maar zie wel wat in een professionel toepassing. Er zijn toch best veel mensen die twitteren, die kun je natuurlijk wel op de hoogte houden van dingen die in de bibliotheek georganiseerd worden. Zal ook best wel iets van de toekomst zijn, kan me nog niet voorstellen dat ik er aan mee ga doen, maar je weet maar nooit....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten