vrijdag 30 oktober 2009

# 15 podcasting

Ik voel me met de dag ouder worden tijdens deze cursus.....Ik gebruik de computer zo weinig en er zijn zo oneindig veel mogelijkheden, waarvan ik nog nooit gehoord had. Ik kijk eerlijk gezegd s'avonds liever naar een film, een leuk programma of lees een boek en een ander zit liever waarschijnlijk ettelijke uurtjes per dag achter de computer. Maar ik vind het wel geweldig wat er allemaal mogelijk is.

De bibliotheek moet hier ook nog helemaal ingroeien, alles staat nog in de kinderschoenen, maar de toekomst ligt wel open op de digitale snelweg. Voor dit onderwerp, zou je misschien een boekbespreking op podcast kunnen zetten of een lezing van een schrijver, verder kom ik op dit moment nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten