dinsdag 14 juli 2009

http://www.youtube.com/watch?v=eExHIzBKRU0

Deze is zo leuk! en ik wilde even testen of ik een filmpje van youtube kon kopieƫren.

Nu maar kijken of het gelukt is...

Hoe komt het trouwens dat de tijd niet klopt onder dit bericht, het is nu 23.20 uur. De tijd op de computer is goed ingesteld, dus waar ligt dit dan aan?

2 opmerkingen:

  1. Waarschijnlijk staat de tijd van je blog op een andere tijdszone ingesteld......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Torretje,
    Die tijd op je blog kun je zelf aanpassen!!!
    Vanaf 'dashboard' naar instellingen, tabblad 'opmaak' en dan bij tijdzone Amsterdam opzoeken. Succes!!
    Groetjes,
    Marion

    ps. Ik heb op mijn blog een uitleg over het toevoegen van YouTube filmpjes. Nu zie ik bij jou de link staan, maar je kunt ook het filmpje erop zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen