vrijdag 31 juli 2009

ik ben er even weg van!


Ha harde werkers,


Ik ga proberen deze mooie bestemming met eigen ogen te bekijken. Als ik hem kan vinden, zal ik er ook een foto van maken en op mijn blog zetten als ik weer terug ben uit Normandie.


Au révoir!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten