torretje
vrijdag 31 juli 2009
ik ben er even weg van!
Ha harde werkers,
Ik ga proberen deze mooie bestemming met eigen ogen te bekijken. Als ik hem kan vinden, zal ik er ook een foto van maken en op mijn blog zetten als ik weer terug ben uit Normandie.
Au révoir!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
hongerige schildpadjes geef ze eten met een muisklik
Over mij
torretje
Mijn volledige profiel tonen
Aanmelden bij htttp://torretje62.spot.com
Posts
Atom
Posts
Reacties
Atom
Reacties
ik hou van...
Volgers
Geen opmerkingen:
Een reactie posten