dinsdag 14 juli 2009

#9 visie web 2.0

Ik denk niet dat ik al een duidelijke visie hierover heb. Ik laat het op het moment nog maar over me heen komen. Ben tot nu toe nog vrij veel bezig geweest met die foto's. Leuk om te doen, interessant voor de pr afdeling en evt. privé voor een fotoboek.
Die rss feeds zijn waren ook nieuw voor mij, je moet wel vaak achter het internet zitten om hier profijt van te hebben, het nieuws lees ik tot nu toe liever s'ochtends in de krant of luister tussendoor naar het nieuws op de radio. Maar misschien is het ook een kwestie van wennen, dat is eigenlijk met alle nieuwe dingen. Je moet eraan gewend raken dat je dingen ook via andere wegen kunt vinden. Ik werk nu gewoon puntje voor puntje af, ben benieuwd naar delicious en wiki daar hoor ik mensen van de vorige groep nogal over. Dus wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten