Toevallig liep ik meteen de eerste dag in Yport tegen die strandhuisjes aan. Ik heb ze daarna ook niet meer gezien.
Ze hadden langs deze kust ook hele leuke strandbiebjes en daar werd goed gebruik van gemaakt, zelfs met bewolkt weer zaten de mensen buiten op hun stoeltjes te lezen.
Zelf heb ik ook weer een lekkere stapel boeken weggewerkt en heb het internetten niet echt gemist, alleen voor het weerbericht want dat was wel zo onvoorspelbaar in Normandiƫ.
We moeten toch ook niet vergeten dat een bibliotheek er nog steeds voor de lezer is, ondanks alle nieuwe, snelle ontwikkelingen op internet, want ik heb echt ontzettend veel mensen met een lekker boek voor hun tentje zien zitten....
Heb ook nog een leuke foto van een bieb in Deauville gemaakt, een supermondaine plaats met winkels van Prada, Gucci enz. en daar staat dan ineens zo'n heel antiek biebgebouwtje.
Ik had een beetje moeite met het indelen van de foto's, dus nu maar gewoon op een rijtje dan, ben al -tig keer opnieuw begonnen maar kreeg ze niet tussen de tekst geplaatst. Het zit er dus nog niet helemaal in. Op naar punt 10!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten