
Dit is het resultaat van fotoaanpassen.nl. Ik had vorige week wat problemen met het downloaden van deze foto met die engelstalige programma's. Ik kreeg iedere keer de melding dat het bestand te groot was, bij dit programma lukte het wel. Ik denk dat ik dit niet zo heel gauw zou gebruiken, of ik moet toch eens eens een keer aan een fotoboek gaan werken. Ik werk zelf wel met het fotoprogramma wat er standaard op de computer zit de rode ogen weg, of pas het formaat of de kleur aan. Maar wie weet worden we nog eens echt creatief. Voor de bibliotheek kun je natuurlijk wel leuke posters of flyers maken.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten