woensdag 18 november 2009

# 23 yes, i did it!!!!!

Grrrr. ik had er een foto bij willen zetten met vuurwerk...maar hij loopt iedere keer vast bij het uploaden. Die trage computer is mijn grootste struikelblok geweest gedurende deze speurtocht naar de 23 dingen. Elke keer als ik die reclame zie van die indiaan op dat perron weet ik ook dat mijn computer to slow is!
Maar uiteindelijk, heb ik me er doorgeworsteld. Bij sommige onderwerpen bleef ik wat langer hangen zoals het foto's bewerken en de filmpjes bekijken van You-tube. Andere onderwerpen trokken me niet zo aan zoals bijv. Twitter en instant messaging; ik heb nu eenmaal niet zo de behoefte om mijn privé zaken op het internet te zetten.
Ondanks dat ik zelf niet zo heel actief bezig ben met de web 2.0 toepassingen, behalve dan mailen en van alles en nog wat googlen, vond ik het wel heel interessant om te zien wat er allemaal mogelijk is. Wat dat betreft ben ik wel heel wat "wijzer" geworden. Ik weet nu wat er is en ik hoop ook dat we van alle nieuwe mogelijkheden op de hoogte blijven en ik ben heel benieuwd wat onze bibliotheek hiermee gaat doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten