
Ik vind de site van Frank Watching heel overzichtelijk, kwam er wel achter dat ik zelf nog (steeds) niet veel gebruik maak van web 2.0 toepassingen. Hyves wordt nog het meest door mij bezocht en dan nog via 'illegale' weg, nl. via de hyves site van mijn man. Vindt het leuk om zo toch naar foto's en berichtjes te kunnen kijken. Zo zie ik ook nog eens wat onze kinderen meemaken, want hier krijg ik weinig foto's te zien. Ik heb zelf echter niet zo'n behoefte om een facebook of hyves site aan te maken. Maar ik zie voor de bibliotheek toch diverse mogelijkheden voorbij komen om bepaalde doelgroepen aan te spreken.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten