blub ik ben een vis....
Buiten de bieb heb ik natuurlijk ook nog andere "'hobby's. Ik zit al jaren (zo'n 14 jaar inmiddels) bij grimegroep Blikvanger onderdeel van theater Stoffer & Blik in Zevenbergen. Wij grimeren dans- en toneelproducties, geven cursussen en we maken zo rond 5 december een heleboel mensen lekker zwart! Deze foto gevonden op flickr vond ik wel een origineel plaatje, ik heb helaas zelf geen digitale foto's van mijn "grimekunsten".
Het heeft wel weer heel wat tijd gekost voordat ik dit voor elkaar gekregen heb, ik ben bepaald geen 23-dingen talent...op naar de volgende 18 dingen!


Voorlopig ben je wel een 6 Dingen talent, deze opdracht heb je toch ook maar weer gefikst het is even stoeien maar uiteindelijk dus gelukt.
BeantwoordenVerwijderenIk ben ook al aan de slag geweest maar heb het op een andere manier opgelost ;-) Ik hoop dat het "mag" van de coach ;-)
Mooie foto heb je bij je hobby gevonden het is een kunst apart om mooie gezichten te "maken"
Kunst met een grote K! Ik dacht in eerste instansie dat jij de grimekunstenaar was... jammer dat je zelf geen foto's van je werken hebt. Ik weet nog wel een collega, die heeft sinds vorig jaar een nieuwe camera en kan er goed mee overweg! Misschien kun je haar inhuren...?
BeantwoordenVerwijderen