dinsdag 30 juni 2009

rss het is gelukt!


ding 4 en 5



Pff, dat was even zweten met m'n laptopje buiten, maar ik kan me slechtere omstandigheden voorstellen...

Maar, ik heb inmiddels op netvibes verschillende rss feeds staan; wat er op 23 dingen gebeurt natuurlijk, het algemene nieuws van nu.nl (hier heb ik het meeste moeite mee gehad, heb er lang over gedaan om 'snelkoppeling kopieëren' te vinden), , hyves blogs...(tja ik moest wat verzinnen) en biblioblogs.

Ik weet op dit moment nog niet zoveel sites te verzinnen, die ik iedere dag zou willen raadplegen. Mijn mail check ik wel meerdere keren per dag, maar volgens mij kan ik er die niet bijzetten.

Op onze site van VANnU, kan ik trouwens geen rss feed vinden, of heb ik niet goed gezocht W.J.?


Ik heb er nu een stuk of 5 op staan. Misschien kom ik straks nog op ideetjes als de rest ook aan de gang gaat....(spieken!)

2 opmerkingen:

  1. Er wordt niet gespiekt hè Torretje, je ziet niet meer op school haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt geen RSS op de VANnU-site....helaas. Naast het toevoegen van feeds aan een reader die je zelf gebruikt kun je aan je blog ook een RSS-koppeling toevoegen, zo is deze voor iedereen vrij eenvoudig te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen