maandag 29 juni 2009

hallo allemaal,

hierbij mijn foto en mijn werkadres!

http://www.bibliotheekvannu.nl/


















groetjes,

Torretje

2 opmerkingen:

  1. haha leuke foto en originele naam!
    Have fun met bloggen + grappig verhaal hierboven ^.^
    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Torretje,
    Is dat lachuh...ik had je gezicht wel ff willen zien tijdens dat filmpje. Je kunt ook te ijverig zijn als torretje. 't Is wel verslavend hè? Normaal lig ik om half 9 gevloerd na een dag oppassen op de kleinkinderen. Kan nog wat worden, naast de opleiding!Is er nog en werkster in de aanbieding?

    BeantwoordenVerwijderen